Totalt antall sidevisninger

mandag 8. august 2011

gilmore girls

Jeg har pleid å se disse to herlige damene på tv over lengre tid og falt totalt pladaske for serien. Så når den kom ut på dvd kjøpte jeg likegodt alle 7 i en smell og hadde maraton. Dette er et par år siden og siden da har jeg ikke sett det.

Serien handler om Lorlai og Rory, mor og datter, som bor på en idyllisk plass. Omringet av gode venner og arbeidskollegaer men Lorlai har et veldig komplisert forhold til sine foreldre og til sin eks, Rory's far. Dette løser seg i løpet av serien.

Vi følger Rory fra hun er tenåring til hun blir voksen og med det følger både intriger, kjærester, vennskap, svik, bedrag og krangling med. Men på en ekte måtte synes jeg. En serie som virkelig får deg til å føle deg bra men på samme tid som den har en moral i seg.

ANBEFALES!

1 kommentar:

  1. Eg forguder denne serien, og har alle sesongane på dvd. Ei stund sidan eg har sett den, men kanskje det må ein maraton til snart! ;-)

    SvarSlett