Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. mars 2011

Mean girls 1 vs. Mean girls 2

Når jeg var i tenårene kom filmen Mean Girls, med Lindsay Lohan som hovedrolleinnhaver. Den var forsåvidt litt morsom på den tiden, og belyser en "typisk" high school-struktur, med nerdene, sportsidiotene, dramagjengen og ikke minst the plastics.
Nå, mange år etter har Mean Girls 2 kommet, og med en søster i tenårene er man dømt til å få det med seg. Den er på ingen måte en fortsettelse av den andre, men omhandler noe av det samme. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var velig skeptisk, spesielt når jeg så at flere av skuespillerne var barnestjerner fra nåtidens disney channel. Men jeg ble faktisk positivt overrasket. Dette er en typisk chic flic-film, så hvis du ikke liker den slags anbefaler jeg deg å la være å se den. Hvis du derimot synes det er greit, vil jeg absolutt anbefale den. Kvaliteten på disse filmene har etter min mening ikke vært særlig god kvalitet på i det siste, men denne var faktisk ganske grei. Den viser deg viktigheten av å være seg selv fult ut, og å ikke la seg tråkke på av mennesker som rakker ned på andre bare for at dem skal føle seg bedre. Noe veldig typisk som de fleste kan huske fra grunnskolen/vgs.
Så tilbake til overskriften, så vil jeg definitivt stemme på den nyeste versjonen.

       
VS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar